Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD Active | 360° | PANO | JBL | ADAPTIVE | STOELVERW.

€ 34.500,- incl. BTW

Bouwjaar 26-11-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 71.709 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen -

Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD Active | 360° | PANO | JBL | ADAPTIVE | STOELVERW.


€ 34.500,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-11-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 71.709 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.487 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf A. van Rijswijk
Contactpersoon Ad-Jan van Rijswijk
Adres Zoutendijk 2
Postcode 4264 KH
Plaats Veen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 319900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 22055070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanrijswijkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2019 - dec. 2021

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 88 kW (120 PK)
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 221 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 186 x 169 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.225 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Leaseprijs: € 416 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)

Prijs incl. verkooppakket 4 (BOVAG-garantie) is € 36.995,-.
Laatste onderhoudsbeurt uitgevoerd bij km. stand: 60.710.

Met hun doordachte ontwerpen en hoge kwaliteit onderscheiden de Japanse auto's zich al tientallen jaren. Ook dit is weer zo'n bijzonder goede Japanse auto. Dankzij zijn verbrandingsmotor en de elektromotor is het brandstofverbruik van deze auto laag in zijn klasse. Ruimte? Ja hoor! Open maar eens de elektrisch bedienbare achterklep en check de bagageruimte; stap daarna in om het weidse gevoel te ervaren dat het elektrisch bediende glazen panorama dak u bezorgt. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Tot de uitrusting van deze Toyota behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, zwarte hemelbekleding, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.

Overzichtelijk en veilig parkeren met de achteruitrijcamera. Overal en altijd. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Uw smartphone wordt een dashboard, met alle functies in beeld. Dankzij Connected Services en de speciale app. U bedient het JBL Audio installatiesysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur of met uw stem. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. Uw smartphone komt onderweg weer helemaal op verhaal door de draadloze telefoonlader. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. Op een kop-staartbotsing zit niemand te wachten. Daarom is de forward collision warning onderweg constant alert en berekent via een sensor de veili

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie