Bouwjaar | 20-12-2000 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.669 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 86-TV-RS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 4.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-12-2000 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.669 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 86-TV-RS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tas Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Staarten 19 |
Postcode | 5281 PK |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12304846 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tasautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 215/70 R16
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 385 x 174 x 167 cm
Wielbasis: 228 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.195 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 3
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Toyota Rav4 4x4 Luna uit 2000 (YOUNGTIMER) met een sterke 2.0 VVT-i benzinemotor te koop aangeboden.
Auto rijdt, remt en schakelt goed zoals men mag verwachten van Toyota!
Voorzien van een onderhoudsvriendelijke distributieketting.
Enkele opties:
Airco
Elektrische ramen
Elektrische buitenspiegels
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Centrale deurvergrendeling op afstand
Lichtmetalen velgen
Lederen stuurwiel
4x4
Youngtimer
Trekhaak
Bullbar
Sidebar
APK geldig tot 25-07-2025.
Te gebruiken als Youngtimer.
Inruil auto, bus of bedrijfswagen is mogelijk.
Voor meer vragen, info of foto's stuur een berichtje of bel naar 06-12304846.
Proefrit maken? Bel of mail voor een afspraak!
Momenteel enkel op afspraak geopend. Ook in de AVONDEN en op ZONDAG.
Wij brengen géén aflever- of rijklaar kosten in rekening.
Het op naam zetten van een voertuig is 24/7 mogelijk met behulp van uw digid.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.