Toyota RAV4 1.8-16V VVT-i Luna

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-09-2002
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 237.868 km
Deuren 3
Kenteken 50-JX-NB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.794 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Toyota RAV4 1.8-16V VVT-i Luna


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 28-09-2002
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 237.868 km
Deuren 3
Kenteken 50-JX-NB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.794 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Henk Cuppen Auto's
Contactpersoon Henk Cuppen
Adres Kapellaan 6
Postcode 5438 NN
Plaats Gassel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53201603 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.henkcuppenauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2002

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Prestaties
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.100 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3890 x 1735 x 1685 cm
Wielbasis: 228 cm

Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

TOYOTA RAV 4 1.8-16V 2002, 3 deurs,zwart metallic,nieuwe banden achter, remblokken vv., nieuwe APK,alles werkt naar behoren!

= Bedrijfsinformatie =

Aan de geplaatste advertentie kan geen recht worden ontleend,er is altijd een vergissing en/of onjuistheid mogelijk!!!! Belt U altijd vantevoren als U wilt komen voor een bezichtiging of proefrit!!

Tevens CARGO EXPORTPARTNER Servicepunt voor NoordOostBrabant!!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie