Bouwjaar | 02-07-2019 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 224.233 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | ZJ-313-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 19.550,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-07-2019 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 224.233 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | ZJ-313-V Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bensi-Amar Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vierlinghweg 38 |
Postcode | 4612 PN |
Plaats | Bergen op Zoom |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14690951 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bensi-amarautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 496 x 192 x 191 cm
Wielbasis: 327 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 1.120 kg
GVW: 2.755 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 9
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bensi-Amar Auto's Vierlinghweg 38 4612 PN Bergen op Zoom Telefoon: 06-14690951 E-mail: info@bensi-amarautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Proace Electric | Duurzaam beleid
Bij het voeren van een bedrijf draait het om kosten, baten en continuïteit. Daarom was een bestelwagen met dieselmotor tot nu toe de meest logische keuze. Echter, voortaan komt er een factor bij: duurzaamheid En dan is diesel niet meer zo'n goed idee. Gelukkig is de Toyota Proace nu leverbaar met elektrische aandrijving.
De Toyota Proace Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat zorgt voor lagere kosten per km en nul uitstoot. Het snelle laden zorgt voor ononderbroken, zorgeloos gebruik. Even ruim als de diesel.
Plus
- lage kosten per km
- geen directe uitstoot
- ruim en doordacht
Min
- soms fluittoon van elektromotor hoorbaar
- schel geluid audiosysteem
- weinig verschil met Opel e-Vivaro / Citroen e-Jumper / Peugeot e-Expert
Conclusie
Toyota introduceert zijn eerste geheel elektrische auto en dat is een bedrijfswagen. Maar eigenlijk is het geen Toyota. De Proace Electric is namelijk ontwikkeld door Opel, Peugeot en Citroën. Toyota levert vrijwel dezelfde auto met dezelfde techniek onder de naam Proace. De verschillen zitten in de vormgeving, het uitrustingsniveau per uitvoering en de garantievoorwaarden. De techniek en fijnregeling zijn gelijk, zodat ook de ruimte en de rijeigenschappen gelijk zijn. Wellicht is de Proace Electric geen 100% Toyota, maar het is wel de eerste stap naar een nieuw en duurzamer beleid.