Toyota Prius 1.8 First Edition

€ 14.950,-

Bouwjaar 10-10-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.719 km
Deuren 5
Kenteken SX-568-F Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Toyota Prius 1.8 First Edition


€ 14.950,-

Algemeen

Bouwjaar 10-10-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.719 km
Deuren 5
Kenteken SX-568-F Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Smeulen Autos B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mon Plaisir 22
Postcode 4879 AN
Plaats Etten-Leur
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 2010098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.smeulenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 176 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 84 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket standaard (inbegrepen): 12 maanden garantie, Nieuwe apk, De kosten van kenteken en tenaamstelling, Kleine of grote onderhoudsbeurt, Een complete professionele poetsbeurt, Voldoende brandstof.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- Afleverpakket Bovag (€ 495 meerprijs): 12 maanden BOVAG garantie, Nieuwe apk, De kosten van kenteken en tenaamstelling, Kleine of grote onderhoudsbeurt, Een complete professionele poetsbeurt, Voldoende brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

'Let's go places', zeggen ze bij Toyota. En wat dat betekent, laten ze ook bij dit model zien. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen voor.

Twijfelen hoeveel ruimte u achter de auto heeft? Met de achteruitrijcamera weet u altijd hoeveel centimeter! Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Een goede veiligheidsvoorziening is de stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit dankzij DAB-ontvangst. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Geen sleutel of afstandsbediening meer nodig om deze Toyota Prius te ontgrendelen. De sloten gaan vanzelf open als u dichtbij komt, via de sensor van de keyless entry. Extra opties op deze auto zijn: automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en boordcomputer.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Prius is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie