Toyota Prius 1.8 Comfort HEAD UP DISPLAY

€ 7.989,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-08-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 234.845 km
Deuren 5
Kenteken 10-LZZ-6 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Toyota Prius 1.8 Comfort HEAD UP DISPLAY


€ 7.989,-

Algemeen

Bouwjaar 09-08-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 234.845 km
Deuren 5
Kenteken 10-LZZ-6 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Strik Auto's
Contactpersoon Nard Strik
Adres Mijlstraat 56a
Postcode 5281 LM
Plaats Boxtel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)411 - 678467 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 45088858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.strikautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2009 - dec. 2015

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 74 kW (101 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 175 x 151 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Toyota Prius. De benzinemotor koppelt soepele prestaties aan een gunstig brandstofverbruik. Ook warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en pearl metallic lak horen tot de voorzieningen op deze auto.

De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Audiovolume aanpassen of wisselen van radiozender: dat gaat makkelijk en veilig met de audiobediening op het stuur. Met keyless entry stapt u in zonder dat u de sleutel uit uw jas of tas hoeft te halen.

Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!

Deze auto is ook geschikt als export auto. APK/Tuv is geldig. Exportdocumenten inclusief verzekering voor 15 dagen kosten € 120,-. Zonder verzekering, dus op trailer € 35,-.

English: This car is suitable for car exports. MOT/TUV is valid. Export documents including insurance costs € 120,-. Without insurance, so on trailer € 35,-.
Our location is located 15 km from the Eindhoven airport. And 2 minutes from the train station Boxtel.

Deutsch: Dieses auto ist als export-auto geeignet. TUV ist gultig. Export von dokumenten inclusiv versicherung fur 15 tagen kostet € 120,-. Ohne versicherung, so auf anhanger € 35,-. Unser Standort befindet sich 15 km vom Flughafen Eindhoven entfernt. Und nur 2 Minuten vom Bahnhof Boxtel.

Francais: Cette voiture est adapte pour les exportations de voitures. MOT/TUV est valide. Les documents d'exportation, y compris les couts d'assurance € 120,-. Sans assurance, donc le trailer € 35,-. Notre emplacement est situé à 15 km de l'aéroport d'Eindhoven. Et à 2 minutes de la gare Boxtel.

= Bedrijfsinformatie =

Afleveringsmogelijkheden:

Voor aanschaf van een occasion heeft u bij ons 2 mogelijkheden, u kiest voor:

o Pakket Standaard: De scherp geadverteerde prijs inclusief geldige apk, vloeistoffencontrole, minimaal 5 liter brandstof en ter naam stellen van het voertuig, geen meerprijs!
o Pakket Service: Pakk

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie