Bouwjaar | 10-12-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.795 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-599-SG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 9.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-12-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.795 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-599-SG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SDL Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steenoven 28 |
Postcode | 5626 DK |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2971559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sdlautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2009 - apr. 2011
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 100 kW (136 PK)
Vermogen elektromotor(en): 60 kW (82 PK)
Vermogen brandstofmotor: 74 kW (101 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK van minimaal 6 maanden.Tenzij anders besproken! De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. kijk op de website voor de verschillende mogelijkheden www.sdlautomotive.nl onder het kopje garantie. Deze advertentie is met veel zorgvuldigheid opgemaakt. Toch kan het zo zijn dat er door de complexiteit opties over het hoofd worden gezien, of per ongeluk worden aangevinkt. Controleer zelf altijd goed welke opties voor u belangrijk zijn. Op deze internet advertentie kan namelijk nooit aanspraak worden gemaakt.
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunnen aan deze advertentie geen rechten worden ontleend !!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.