Toyota Prius 1.5 VVT-i NAVIGATIE - TREKHAAK

€ 2.389,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-05-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 299.999 km
Deuren 5
Kenteken 03-RK-BR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen -

Toyota Prius 1.5 VVT-i NAVIGATIE - TREKHAAK


€ 2.389,-

Algemeen

Bouwjaar 06-05-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 299.999 km
Deuren 5
Kenteken 03-RK-BR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Strik Auto's
Contactpersoon Nard Strik
Adres Mijlstraat 56a
Postcode 5281 LM
Plaats Boxtel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)411 - 678467 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 45088858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.strikautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • getint glas
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2004 - mrt. 2007

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 57 kW (77 PK)
Koppel: 115 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 173 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.725 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

1 or 2 cellls from the battery are defect. Deze auto is ook geschikt als export auto. APK/Tuv is geldig. Exportdocumenten inclusief verzekering voor 15 dagen kosten € 120,-. Zonder verzekering, dus op trailer € 35,-.

English: This car is suitable for car exports. MOT/TUV is valid. Export documents including insurance costs € 120,-. Without insurance, so on trailer € 35,-.
Our location is located 15 km from the Eindhoven airport. And 2 minutes from the train station Boxtel.

Deutsch: Dieses auto ist als export-auto geeignet. TUV ist gultig. Export von dokumenten inclusiv versicherung fur 15 tagen kostet € 120,-. Ohne versicherung, so auf anhanger € 35,-. Unser Standort befindet sich 15 km vom Flughafen Eindhoven entfernt. Und nur 2 Minuten vom Bahnhof Boxtel.

Francais: Cette voiture est adapte pour les exportations de voitures. MOT/TUV est valide. Les documents d'exportation, y compris les couts d'assurance € 120,-. Sans assurance, donc le trailer € 35,-. Notre emplacement est situé à 15 km de l'aéroport d'Eindhoven. Et à 2 minutes de la gare Boxtel.

= Bedrijfsinformatie =

Afleveringsmogelijkheden:

Voor aanschaf van een occasion heeft u bij ons 2 mogelijkheden, u kiest voor:

o Pakket Standaard: De scherp geadverteerde prijs inclusief geldige apk, vloeistoffencontrole, minimaal 5 liter brandstof en ter naam stellen van het voertuig, geen meerprijs!
o Pakket Service: Pakket standaard inclusief servicebeurt. Prijs is variërend vanaf € 395,- tot € 595,- afhankelijk van het voertuig.

Financiering en lease:
Wij werken samen met diverse lease en financieringsmaatschappijen die tegen scherpe maandbedragen en voorwaarden u aan aanbieding kunnen doen. Informeer via ons naar de mogelijkheden.


Nationale Auto Pas:
Omdat wij zijn aangesloten bij de Nationale Auto Pas worden alle auto's geleverd met een NAP certificaat. Zo heeft u de garantie dat de kilometerstand juist is.

Openingstijden:
Voor het maken van een afspraak om de auto te bezichtigen, of voor a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie