Bouwjaar | 09-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.481 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 02-ZH-NV Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-02-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.481 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 02-ZH-NV Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 57 kW (78 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ster Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Keulsveld 1B |
Postcode | 4705 RS |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 45276070 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ster-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 173 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.725 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Deze Toyota Prius komt uit 2008, werd geleverd van 05-02-2004 tot 31-05-2009 en kostte toen € 30.943,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 57 kW (77 PK) en een cilinderinhoud van 1497 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 170 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,3 liter per 100 km en hij weegt 1275 kg. De APK is geldig tot 15-06-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag 9:30-17:30 uur
ZATERDAG van 10:00-17:00 uur
Buiten onze openingstijden verzoeken wij u vriendelijk telefonisch contact met ons op te nemen. Mobile (0031) 0645276070
E-mail: ster.cars@Hotmail.com
INRUIL-VERZEKERINGEN-FINANCIEREN-AutoTenaamstelling Mogelijk
Wij zijn een universeel RDW erkend autobedrijf. Ook voor apk-keuringen en onderhoud bent u bij ons aan het juiste adres. Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen of vrijblijvend langs komen.
Wij hebben altijd een bedrijfsvoorraad van minimaal 70 auto's, Alle auto's staan aangeboden op onze website.
www.ster-cars.nl
Wij bieden een virtual tour aan waar u doormiddel van videobellen toch de auto's kunt bekijken.
Autobedrijf Ster Cars
Keulsveld 1
4705 RS Roosendaal
E-mail: ster.cars@Hotmail.com
0645276070
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.