Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D-F 150kW Automaat 4X4 Challenger Window Van
€ 45.750,- excl. BTW
Bouwjaar | 06-04-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 98.714 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.755 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-04-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 98.714 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.755 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Roubos Auto's BV |
Contactpersoon | René Roubos |
Adres | De Sluis 1 |
Postcode | 4271 CZ |
Plaats | Dussen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 392929 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.roubosautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenvervoer
Modelreeks: jul 2020 - mei 2024
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 87 liter
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.155 kg
Laadvermogen: 835 kg
GVW: 2.990 kg
Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
CO2-uitstoot: 267 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 12 maanden (inbegrepen): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht
De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.
Plus
- zeer sterk in het terrein
- zeer ruim
- rijke uitrusting
Min
- helt sterk over de bocht
- derde zitrij alleen voor kleine kinderen
- uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot
Conclusie
Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.
Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.