Bouwjaar | 10-07-2012 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.729 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 04-XKK-2 Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-07-2012 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.729 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 04-XKK-2 Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf de Groot |
Contactpersoon | Hugo & Vincent de Groot |
Adres | Rijksweg 235 |
Postcode | 5124 NA |
Plaats | Molenschot |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)161 - 411224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.degrootautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.228 kg
Laadvermogen: 472 kg
GVW: 1.700 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): 6 maanden
Uniek origineel Nederlandse auto met NAP, maar 91729 km, met winter set erbij
= Bedrijfsinformatie =
Ondanks dat wij aan onze advertenties de grootst mogelijke zorg besteden, kunnen hieraan geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota GT86 | Het leukste jongetje van de klas
Toyota is altijd het braafste jongetje van de klas. De Avensis is niet spannend of opwindend, maar zakelijk meer dan verantwoord. De Yaris is de meest volwassen kleine auto op de markt. De Prius is het toonbeeld van milieuvriendelijk autorijden. Nu introduceert Toyota een heel andere auto: de "GT86". En die is bedoeld als het leukste jongetje van de klas.
De Toyota GT86 is een echte sportwagen, maar dan wel volgens Toyota. Dat wil zeggen volop spectakel, maar tegelijkertijd worden de veiligheid en betrouwbaarheid niet vergeten. Betaalbaar rijplezier.
Plus
- volop rijplezier
- ook bruikbaar als dagelijks vervoer
- optionele automaat verstoort de pret niet
Min
- achterbank onbruikbaar
- fors verbruik
- voorstoel te smal voor lange bestuurders
Conclusie
Het braafste jongetje van de klas wil ook graag het leukste jongetje van de klas worden. Een uitgebreide proefrit met de Toyota GT86 leert dat dat doel meer dan bereikt is. In verglijking met de concurrentie biedt de Toyota GT86 zonder enige twijfel het meeste rijplezier.
Of het leukste jongetje ook het populairste jongetje wordt, blijft echter de vraag. Alhoewel de GT86 voelt als een razendsnelle auto, zijn de concurrenten in absolute zin sneller. Daarbij zijn de tegenstrevers voordeliger in aanschaf en gebruik. Gaat het echter om emotie, dan verslaat de Toyota GT86 ze allemaal.