Bouwjaar | 25-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.532 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 25-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.532 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rik van de Burgt |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Geldropseweg 14A |
Postcode | 5591 EC |
Plaats | Heeze |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2260600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rikvandeburgt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - sep. 2022
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 113 kW (154 PK)
Koppel: 202 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Een keurige auto, dat is deze Toyota C-HR, die 29532 kilometer heeft gelopen. Voor de aandrijving van deze SUV zorgen een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. Tot de uitrusting behoren ook LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.
Met de achteruitrijcamera ziet u precies wat er achter de auto gebeurt. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Het complete geluidsspectrum van de hi-fi krijgt een extra boost door het high performance audiosysteem. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. In deze Toyota kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Deze auto is voorzien van full map navigatiesysteem, sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en isofix-aansluiting.
De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto. De forward collision warning geeft een botswaarschuwing als een aanrijding dreigt met een voorligger. Ook helpen het dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.
Hebt u interesse in deze auto? Neem nu contact met ons op en we zetten hem klaar voor een proefrit.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.