Bouwjaar | 30-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.515 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-165-BF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.515 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-165-BF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zegers B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lepelstraat 25-A |
Postcode | 5845 BK |
Plaats | Sint Anthonis |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 382897 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfzegersbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R18
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 750): BOVAG Garantie: Vereisten bij aflevering: -Nieuwe APK -Minimaal 4mm profiel op de banden -Recent onderhoud (max 2 maanden oud) -Minimaal 25% brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Autobedrijf Zegers B.V.
Wij zijn een familiebedrijf dat service en kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.
[HET VOLGENDE GELDT NIET VOOR EXPORT]
Al onze auto's hebben een voorinspectie gehad waardoor we deze door en door kennen.
Heeft u vragen over de des betreffende auto?
Neem dan gerust contact met ons op! Al onze contact informatie kunt u terugvinden op onze website: www.autobedrijfzegersbv.nl
Heeft u nog niet de auto gevonden die u zoekt?
Neem ook dan gerust contact met ons op. Wij bieden een zoekservice aan en proberen zo altijd de auto voor u te vinden!
Ook deze contactinformatie vindt u op onze website: www.autobedrijfzegersbv.nl
GARANTIE EN AFLEVERING:
Garantie Conform afspraak. Bovag garantiepakket 12 maanden: €750,- incl. btw.
Daarnaast hebben wij nog een aantal MINIMALE vereisten bij de aflevering:
-Nieuwe APK
-Minimaal 4mm profiel op de banden
-Recent onderhoud (max 2 maanden oud)
-Minimaal 25% brandstof
(mits anders afgesproken)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.