Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic | Navigatie | Camera | Stoel & Stuurverwarming | Cruise Control | Climate Control | L.M. 18 | DAB | Pakeersensoren |

€ 19.640,-

Bouwjaar 10-04-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.493 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic | Navigatie | Camera | Stoel & Stuurverwarming | Cruise Control | Climate Control | L.M. 18 | DAB | Pakeersensoren |


€ 19.640,-

Algemeen

Bouwjaar 10-04-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.493 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Multi Auto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zilverlinde 6
Postcode 5711 CD
Plaats Someren
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)493 - 698535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.multiauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - jan. 2020

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 90 kW (122 PK)
Vermogen elektromotor(en): 18 kW (24 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Ledig gewicht: 1.395 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic | Navigatie | Camera | Stoel & Stuurverwarming | Cruise Control | Climate Control | L.M. 18" | DAB | Pakeersensoren |

Alle technologie in de Toyota C-HR is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Dit mooie exemplaar uit 2018 heeft 87493 kilometer op de teller staan. De combinatie van een verbrandingsmotor en een elektromotor zorgt voor prima rij-eigenschappen en een laag brandstofverbruik. Regen, wind, hagel, sneeuw? Als het buiten guur is, doet de stoelverwarming z'n weldadige werk! Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen.

Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige full map navigatiesysteem. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Even muten, een andere zender of track kiezen? Geen gerommel, het gaat moeiteloos met de audiobediening op het stuur. Met DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze Toyota helemaal compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota C-HR samen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat. U bent mede dankzij hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Als u nieuwsgierig bent naar deze auto, neem dan snel contact met ons op.

= Bedrijfsinformatie =

Voor het maken van een afspraak, meer informatie en een uitgebreide fotoreportage kun je terecht op www.multiauto.nl of telefonisch contact opnemen met een van onze verkopers via 0493-698535

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie