Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic NAVI CAMERA CLIMA BT CRUISE LMV

€ 17.895,-

Bouwjaar 20-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 137.757 km
Deuren 5
Kenteken N-649-DS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Dynamic NAVI CAMERA CLIMA BT CRUISE LMV


€ 17.895,-

Algemeen

Bouwjaar 20-08-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 137.757 km
Deuren 5
Kenteken N-649-DS Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Schoenmakers B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Heuvelberg 9
Postcode 5469 NM
Plaats Erp
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 351030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.schoenmakersautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2020

Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 436 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Scherpe deal prijs (inbegrepen):
- Pakket 1 (€ 295 meerprijs):

- 1 Maand garantie op motor er versnellingsbak
- Minimaal 6 maanden APK
- Algehele controle (olie, vloeistoffen en remmen)
- Tenaamstelling nieuwe auto
- Vrijwaring inruilauto


Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): algehele controle, minimaal 6 maanden APK ! (1 maand garantie)
- Pakket 2 (€ 495 meerprijs):

- 3 Maanden garantie op motor / versnellingsbak / airco
- Minimaal 6 maanden APK
- Kleine beurt + algehele controle (olie, vloeistoffen en remmen)
- Was en poetsbeurt
- Tenaamstelling nieuwe auto
- Vrijwaring inruilauto


Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): kleine beurt + algehele controle + minimaal 6 maanden APK ! (3 maanden garantie)
- Pakket 3 (€ 695 meerprijs):
6 maanden volledige garantie
Grote onderhoudsbeurt
APK minimaal 6 maanden
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): algehele controle, minimaal 6 maanden APK ! (1 maand garantie); Nieuwe APK
- Pakket 4 (€ 995 meerprijs):
12 maanden Bovag garantie
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgaaf
APK minimaal 6 maanden
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Scherpe deal prijs"): BOVAG garantie (12 maanden); algehele controle, minimaal 6 maanden APK ! (1 maand garantie)

Als geen ander munten de Japanse autofabrikanten uit in de toepassing van hoogwaardige materialen en intelligente systemen. Dat merkt u ook bij een auto als deze Toyota C-HR. Deze Toyota C-HR is voorzien van een hybride motor. Dat betekent dat de aandrijving wordt geleverd door zowel een brandstofmotor als een elektromotor, die slim samenwerken om zuinig over de weg te gaan. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten vero

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie