Bouwjaar | 19-01-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.261 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RR-183-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 19.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.261 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RR-183-Z Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Auto II Tilburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Hatterasstraat 11 |
Postcode | 5015 BB |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5443330 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2020
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 436 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 87 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; 12 maanden wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
De vooruitstrevende hybride aandrijflijn van deze auto geeft vandaag al antwoord op de belangrijke vragen van morgen. Deze Toyota C-HR is van het bouwjaar 2018, hij heeft 90261 kilometer gelopen. Een solide hybride: zowel een elektromotor als een verbrandingsmotor voor maximaal rijplezier en minimale milieubelasting. Een lederen interieur staat al decennia voor stijl en klasse. Ook bij deze Toyota C-HR. Deze auto is ook voorzien van stoelverwarming. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen horen tot de voorzieningen op deze auto.
Kinderfietsje niet gezien bij het inparkeren? Dat gebeurt u nooit meer. Daar zorgt de achteruitrijcamera wel voor! Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Voor een krachtige en natuurlijke geluidsweergave zorgt het high performance audiosysteem. Met het full map navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. De kruisend verkeer detectie anticipeert bij tegemoetkomend verkeer dat uw rijrichting zal kruisen en waarschuwt direct. En deze auto heeft ook automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur als standaard uitrusting.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Deze Toyota C-HR is voorzien van Brake Assist, die extra remkracht geeft bij een noodstop. Met voorzieningen als dodehoekdetectie, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Wij kunnen ons goed voorstellen dat u deze Toyota wilt aanschaffen. Wach
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.