Toyota C-HR 1.8 Hybrid BI-TONE 98PK, DEELS LEER | NAVIGATIE | STOELVERWARMING | CLIMATE CONTROLE | JBL SOUND | DAB | CAMERA

€ 20.400,-

Bouwjaar 24-10-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 58.488 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Toyota C-HR 1.8 Hybrid BI-TONE 98PK, DEELS LEER | NAVIGATIE | STOELVERWARMING | CLIMATE CONTROLE | JBL SOUND | DAB | CAMERA


€ 20.400,-

Algemeen

Bouwjaar 24-10-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 58.488 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Rooy Auto's
Contactpersoon P. de Rooy
Adres Pleunesteeg 3a
Postcode 4271 BG
Plaats Dussen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)416 - 391117 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.derooyauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2018 - mei 2019

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 87 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
- Afleverpakket (€ 695):

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Toyota C-HR. Deze auto uit het bouwjaar 2017 heeft 58488 kilometer gelopen. Met deze motor haalt u veel kilometers uit een tank brandstof. Leren bekleding versterkt de topklasse uitstraling van het interieur. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Toyota C-HR voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Tot de uitrusting van deze Toyota behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en verstelbare lendensteunen. De achteruitrijcamera laat duidelijk zien hoeveel ruimte u nog heeft bij het inparkeren. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Uw favoriete muziek klinkt beter dan ooit met het ingebouwde high performance audiosysteem. U rijdt snel, zuinig en zeker naar uw bestemming met het navigatiesysteem. Een extra veiligheidsoptie is aanwezig in de vorm van de kruisend verkeer detectie. Die registreert meteen als een tegenligger een aanrijdingsrisico vormt. De uitrusting van deze Toyota is met automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur behoorlijk compleet. Zoals u mag verwachten van deze Toyota C-HR is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel. U bent mede dankzij dodehoekdetectie, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg. Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

Bij binnenkomst hebben wij deze auto netjes rijklaar gema

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie