Bouwjaar | 07-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 60.924 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 60.924 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Muijs Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Galvaniweg 27 |
Postcode | 5482 TN |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54348775 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.muijsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2020 - 2023
Technische informatie
Koppel: 163 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 439 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- Bovag (€ 795 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Geen andere techniek heeft in deze eeuw de automobiel zo veranderd als de hybridetechniek. Deze hybride auto heeft een sterke, zuinige elektromotor én een verbrandingsmotor. Kortom: uitstekende rijprestaties en een veel lager brandstofgebruik. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, LED-achterlichten en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Hoeveel ruimte heeft u nog bij het inparkeren? De achteruitrijcamera brengt helder in beeld wat zich achter de auto bevindt en geeft een geluidssignaal. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. Dankzij Connected Services heeft u overal en altijd uw dashboard op zak. Alle belangrijke functies zijn te checken via de app. Het navigatiesysteem brengt u soepel en vlot naar uw bestemming. De uitrusting van deze auto is met automatische airconditioning, DAB ontvangst, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
U geniet nog meer van het rijden met uw Toyota omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Forward collision warning helpt u om kop-staart aanrijdingen te voorkomen. Met voorzieningen als hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
Bel voor meer informatie : 06-54348775
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.