Toyota C-HR 1.8 Hybrid Active / CarPlay / Camera / LED / Cruise / Climate / Autohold

€ 23.940,- incl. BTW

Bouwjaar 03-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 44.363 km
Deuren 5
Kenteken J-217-KK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Active / CarPlay / Camera / LED / Cruise / Climate / Autohold


€ 23.940,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 44.363 km
Deuren 5
Kenteken J-217-KK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car City Geldrop
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Emopad 80
Postcode 5663 PB
Plaats Geldrop
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2802988 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carcity.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R18
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (3 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard Afleverpakket (inbegrepen): Standaard Afleverpakket
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (3 maanden); - 3 maanden Car City garantie of resterende fabrieksgarantie, - Minimaal 10 maanden geldige APK, - Professionele poetsbeurt binnen & buiten, - Technische voorinspectie, - Tenaamstellen en vrijwaren inruilauto, - Vloeistoffen controle en bijvullen
- Car City Zekerheidspakket (€ 395 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard Afleverpakket"): BOVAG garantie (3 maanden); BOVAG Afleverbeurt; - 3 maanden garantie, - 20 liter brandstof, - Nieuwe APK, - Onderhoudsbeurt, - Professionele poetsbeurt binnen & buiten, - Technische voorinspectie, - Tenaamstellen en vrijwaren inruilauto, - Vloeistoffen controle en bijvullen
- Exclusive pakket (€ 895 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG Afleverbeurt; - 12 Maanden BOVAG garantie, - 20 liter brandstof, - Nieuwe APK, - Professionele poetsbeurt van binnen & buiten, - Technische voorinspectie, - Tenaamstelling en vrijwaring inruilauto, - Vloeistoffen controle en bijvullen

Bent u op zoek naar een moderne SUV met een zuinige hybride aandrijflijn en geavanceerde technologie? Deze Toyota C-HR Hybride uit 2020 is origineel Nederlands geleverd, afkomstig van de eerste eigenaar en biedt een perfecte mix van efficiëntie en rijcomfort.

Hybride Aandrijflijn

De Toyota C-HR is uitgerust met een hybride aandrijflijn die een combinatie biedt van een benzinemotor en een elektrische motor. Dit zorgt voor soepel, stil en zuinig rijden, met het voordeel van lage uitstoot. Dankzij de zelfopladende hybride technologie hoeft u de auto niet aan een laadpaal te koppelen, de accu wordt tijdens het rijden automatisch opgeladen. Ideaal voor stadsverkeer en langere ritten.

Belangrijke Opties:

o Apple CarPlay & Android Auto: Naadloze smartphone-integratie voor muziek, navigatie en handsfree belle

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie