Toyota Auris 1.8 Hybrid Lease+

€ 11.750,-

Bouwjaar 31-01-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 184.189 km
Deuren 5
Kenteken 9-TDR-58 Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Auris 1.8 Hybrid Lease+


€ 11.750,-

Algemeen

Bouwjaar 31-01-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 184.189 km
Deuren 5
Kenteken 9-TDR-58 Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Limpt B.V.
Contactpersoon Marco van Limpt
Adres De Witstraat 23
Postcode 5503 XS
Plaats Veldhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2539861 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragevanlimpt.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 385 kg (ongeremd 385 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (1)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Deze Toyota Auris komt uit 2014, werd geleverd van 01-10-2013 tot 31-05-2015. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 73 kW (99 PK) en een cilinderinhoud van 1798 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 180 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 3,7 liter per 100 km en hij weegt 1285 kg. De APK is geldig tot 21-11-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.

Toyota heeft een onverwoestbare reputatie als het gaat om technologische innovatie, maar ook om economisch gebruik en betaalbaar onderhoud. 'Let's go places'. Zegt u het maar, waarheen? De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Toyota Auris voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Geniet van het uitzicht naar buiten door het riante glazen panoramadak. Bij de rijke uitrusting horen ook adaptieve verlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.

Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Er is geen bestemming die het aanwezige navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! Ook is de auto voorzien van electronic climate control. Altijd twee handen aan het stuur, wel zo veilig en gemakkelijk. Ook daaraan is gedacht, met de audiobediening op het stuur. Is het maar een buitje of een constante regenstroom? De regensensor reageert altijd accuraat! Met cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, usb-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota Auris is hij uitgerust met een reeks aan actieve veilig

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Auris | Fleurig grijs

De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.

Autotest | Toyota Auris Fleurig grijs

Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.

Plus

  • de enige hybride in zijn soort
  • smetteloze afwerkingskwaliteit
  • uiterst comfortabel

Min

  • onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
  • weinig aandacht voor actieve veiligheid
  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.

Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.

Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.

Deel deze advertentie