Toyota Auris 1.8 Hybrid Dynamic | Camera | 17 LMV | Navi | Stoelverwarming |

€ 16.900,-

Bouwjaar 30-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 96.307 km
Deuren 5
Kenteken N-838-BX Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Auris 1.8 Hybrid Dynamic | Camera | 17 LMV | Navi | Stoelverwarming |


€ 16.900,-

Algemeen

Bouwjaar 30-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 96.307 km
Deuren 5
Kenteken N-838-BX Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf P. van Empel B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Nieuwe Ploeg 8
Postcode 5258 EX
Plaats Berlicum
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 5031786 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvanempel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 385 kg (ongeremd 385 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 91 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Basic (inbegrepen): Dit pakket bevat: - 12 maanden BOVAG garantie - BOVAG 40 punten check / Technische controle - Nieuwe APK - Tenaamstelling
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Easybuy (€ 500 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket Basic"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Afleverpakket Premium >24 (€ 595 meerprijs): Dit pakket bevat: - 12 maanden BOVAG garantie - BOVAG 40 punten check - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave - 12 maanden pechhulp NL evt. uit te breiden - Nieuwe APK - Waxbehandeling - Tenaamstelling - € 25,- brandstof
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket Basic"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Toyota heeft een onverwoestbare reputatie als het gaat om technologische innovatie, maar ook om economisch gebruik en betaalbaar onderhoud. 'Let's go places'. Zegt u het maar, waarheen? De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. De sportstoelen zorgen ervoor dat u goed en comfortabel zit, ook als het gas erop gaat. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Audiobediening op het stuur is aanwezig. Gemak en veiligheid voor alles, toch? Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Deze Toyota is voorzien van regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Auris | Fleurig grijs

De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.

Autotest | Toyota Auris Fleurig grijs

Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.

Plus

  • de enige hybride in zijn soort
  • smetteloze afwerkingskwaliteit
  • uiterst comfortabel

Min

  • onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
  • weinig aandacht voor actieve veiligheid
  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.

Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.

Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.

Deel deze advertentie