Bouwjaar | 15-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.025 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 11.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.025 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van 't Hoff Handelsonderneming |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schotsbossenstraat 4 |
Postcode | 4705 AG |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53165720 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.discountautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.735 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Bovenstaande vraagprijs betreft een scherpe All in rijkaarprijs Heeft u interesse? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, dan kunnen we deze Toyota Auris 1.3 Comfort voor een proefrit reserveren. - Wij berekenen GEEN afleveringskosten. 12 maanden BOVAG garantie - Inruil is mogelijk. - Onze occasions zijn met onderhoudsboekjes en Nationale Auto Pas (NAP) - Incl. afleverbeurt, Airco check en nieuwe APK. Wij kunnen de tenaamstelling van uw nieuwe occasion verzorgen. Voor een prijsindicatie van uw in te ruilen auto ontvangen wij graag enkele foto's via Whatsapp op 06-53165720 Kom gerust langs voor een geheel vrijblijvende bezichtiging en/of proefrit. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u om van te voren te informeren naar de beschikbaarheid, of de auto te reserveren. Wij zijn aangesloten bij de BOVAG, RDW de VWE de RDC en de Nationale Autopas. *Aan onze advertenties is de groots mogelijke zorg besteed, echter aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij werken alleen op afspraak, zodat wij voor elke klant ruim de tijd kunnen nemen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.