Bouwjaar | 12-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 43.784 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-534-TR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 43.784 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-534-TR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 219 kW (298 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nijs B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kerkendijk 134 |
Postcode | 5712 EX |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)493 - 492356 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.opelnijs.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2022 - 2024
Technische informatie
Koppel: 527 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Actieradius: 455 km
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 217 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 192 x 162 cm
Wielbasis: 289 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.884 kg
Laadvermogen: 564 kg
GVW: 2.448 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 157 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
19 inch velgen , autopilot (basis) , adaptieve cruise control, panoramadak, enz, enz
Nederlandse Auto, BTW voertuig, auto is van december 2022
Zekerheidspakket €595,-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model Y | Y-genwijs
Tesla doet dingen graag anders. Tot de komst van Tesla waren elektrische auto's kleine aandoenlijke voertuigjes voor wereldverbeteraars. Tesla zette daar razendsnelle zakenauto's met meer dan innovatieve techniek tegenover. Toch ontbrak er nog iets in het aanbod van Tesla: een middelgrote SUV. Weet dé specialist op het gebied van elektrische auto's ook hier meerwaarde te bieden?
De Model Y bewijs dat Tesla nog altijd voorop loopt met techniek. De aandrijftechniek is sterk en zuinig met een groot bereik. De ergonomie is doordacht. De bestuurdershulp is ronduit revolutionair.
Plus
- vooruitstrevende techniek
- energiezuinig, snel opladen, groot bereik
- ruim en praktisch
Min
- matig zicht in binnenspiegel / kleine buitenspiegels
- stil, maar concurrentie is nog stiller
- geen hoedenplank (maar wel heel donkere achterruiten)
Conclusie
Tesla onderscheidt zich door razendsnel te innoveren, maar is relatief laat met het introduceren van een middelgrote SUV. Desondanks weet de Model Y zich zeer duidelijk te onderscheiden van het bestaande aanbod. De gevestigde orde bouwt dezelfde SUV's die het altijd bouwde, maar nu met elektrische aandrijving. Tesla daarentegen durft te innoveren op ieder vlak.
Dat begint met de aandrijving. In de prestaties, het energieverbruik, de laadsnelheid en het bereik is merkbaar dat Tesla nog verder is met elektrische aandrijftechniek. Vervolgens innoveert Tesla met de ergonomie, waardoor de Model Y in de dagelijkse praktijk net even praktischer is.
Tenslotte durft Tesla techniek beschikbaar te stellen die zich nog in de experimentele fase bevindt. Wanneer correct en onder de juiste omstandigheden gebruikt, toont Tesla hiermee aan ver voor te lopen met zelfrijdende functies. Voor wie geen deel uit wil maken van Tesla's experimenten is het ook goed nieuws: de functies die voor andere merken geavanceerd zijn, zijn voor Tesla inmiddels eenvoudig en werken daarom sneller, exacter en betrouwbaarder.