Bouwjaar | 17-12-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.637 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XF-836-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 449 kW (612 pk) |
€ 59.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-12-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 42.637 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XF-836-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 449 kW (612 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bouman Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meerhoek 18 |
Postcode | 4265 HC |
Plaats | Genderen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 224500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boumanautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2016 - mrt. 2019
Technische informatie
Vermogen: 450 kW (612 PK)
Vermogen elektromotor(en): 193 kW (262 PK)
Koppel: 967 Nm
Actieradius: 613 km
Acceleratie (0-100): 2,7 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.216 kg
Laadvermogen: 504 kg
GVW: 2.720 kg
Interieur
Interieurkleur: Licht grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Verbruik combinatierit: 200 kWh/100km
Actieradius enkel stad (WLTP): 613 km
Fraaie Tesla Model S in zeer krachtige Ludicrous Performance uitvoering. Deze auto is nieuw in Nederland geleverd en afkomstig van de eerste eigenaar. Dankzij de Ludicrous upgrade accelereert deze Tesla van 0 naar 100 in slechts 2.6 seconden. Lakkleur is Obsidian Black metallic, het interieur is voorzien van wit premium leder. De genoemde prijs is inclusief BTW.
Tot de verdere uitrusting behoort actieve stoelventilatie, Full Self Driving Autopilot (upgrade van 7.500 euro), chrome delete op deurklinken en raamlijsten, 21" Black Arachnid velgen, elektrisch glazen panoramadak dat geopend kan worden, premium audio met surround functie, actieve luchtvering, carbon interieuraccenten, Summon parking (parkeren buiten de auto via smartphone), achteruitrijcamera met rondomzicht functie, LED koplampen met grootlichtassistent, keyless entry (automatic doors), metallic lak, in rood gespoten remklauwen, verwarmbare voorstoelen en zitplaatsen achter, verwarmbaar stuurwiel, verwarmbare ruitenwissers, alcantara hemelbekleding, USB aansluitingen voor achterpassagiers, dode hoek detectie, verkeersborddetectie en automatische achterklep.
De laadkabel voor thuisladen en voor een publieke laadpaal wordt standaard meegeleverd. Het afleverpakket voor deze auto bedraagt € 1.495,- en omvat een volledige technische controle, onderhoudsbeurt, reconditionering en 12 maanden BOVAG Garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.