Bouwjaar | 28-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 331.376 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-ZTG-54 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 568 kW (774 pk) |
€ 29.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 331.376 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-ZTG-54 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 568 kW (774 pk) |
Aanbieder
Naam | Robert-jan Wildeman |
Adres | Morgenstond 5 |
Postcode | 4927 BN |
Woonplaats | Hooge Zwaluwe |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55860448 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Te koop aangeboden:
Tesla Model S P85D Ludicrous 772pk.
Heeft aparte Ludicrous upgrade gekregen, bovenop standaard Insane pakket.
Met Life time Free Supercharging.
Zeer mooie en technisch goed dealer-onderhouden auto.
1e eigenaar aankoopfactuur aanwezig.
Heeft extra Panoramadak.
19 inch Cyclone velgen.
Next generation Seats.
Uitgebreide Autopilot.
Heeft CCS upgrade gekregen voor CCS snelladen.
Heeft duo lader voor sneller AC laden (22kW).
Extra:
- 2 x 19 inch Cyclone velgen in nette staat.
- 4 Pirelli winterbanden (waarvan 2 op de bovengenoemde velgen).
- Dashcam BlackVue 750X, voor en achter, altijd voorzien van stroom, neemt dus altijd op, cloud connected (kan op afstand worden bekeken)
Bouwjaar: Maart 2015
APK: Gekeurd tot 28 maart 2025
Technische informatie
Vermogen: 568 kW (772 PK)
Aandrijving
Actieradius: 491 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Vierwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,0 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten en gewichten
GVW: 2.670 kg
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 144 cm
Wielbasis: 296 cm
Accu
Accu: 85 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 22 kW, 106 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 30 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 431 km actieradius per uur
Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,73 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Een aandachtspunt:
De raammotor rechts voor moet worden nagekeken, want hij heeft soms wat hulp nodig om te sluiten als volledig open is.
= Opties en accessoires =
Comfort, gemak en Interieur:
Achterbank in delen neerklapbaar 1/3 - 2/3
Achteruitrijcamera
Airconditioning
Armsteun voor
Automatische klimaatregeling, 3 zones
Carbonafwerking interieur
Elektrisch verstelbare buitenspiegels
Elektrische achterklep
Elektrische ramen
Elektrische stoelverstelling
Hill-Hold Control
Keyless Entry
Lederen stuurwiel
Lendensteun
Lichtsensor
Luchtvering
Luxe lederen bekleding
Multifunctioneel stuurwiel
Navigatiesysteem full map
Open dak
Panorama dak
Parkeerhulp achter
Parkeerhulp automatisch
Parkeerhulp met camera
Parkeerhulp voor
Regensensor
Stoelverwarming
Entertainment en Media:
Aanraakscherm
Android Auto
Apple CarPlay
Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
Bluetooth
Boordcomputer
Digitale radio-ontvangst
Geheel digitaal combi-instrument
Handsfree
MP3
Multimedia-voorbereiding
Muziekstreaming geïntegreerd
Radio
Sound system
Spraakbediening
USB
Veiligheid en beveiliging:
ABS
Adaptieve Cruise Control
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Airbag(s) hoofd voor
Airbag(s) hoofd achter
Airbag(s) knie
Airbag(s) side voor
Alarm
Bandenspanningscontrolesysteem
Bochtverlichting
Botswaarschuwing
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Dagrijverlichting
Dodeho
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.