Bouwjaar | 04-12-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.247 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HN-879-H Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 310 kW (422 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-12-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.247 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HN-879-H Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 310 kW (422 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Esch Mercedes |
Contactpersoon | Anton van Esch |
Adres | Ambachtstraat 8 |
Postcode | 4261 TJ |
Plaats | Wijk En Aalburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 696310 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanesch.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2015 - jan. 2015
Technische informatie
Koppel: 658 Nm
Aandrijving
Actieradius: 390 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.084 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 2.640 kg
Accu
Accu: 60 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 116 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 31 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 120 kW, 476 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 24 minuten
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 03:30
Bruikbare accucapaciteit: 57 kWh
Ingeschatte actieradius: 284 km
Ingeschat verbruik: 23.27 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 272 km
Actieradius praktijk winter: 225 km
Verbruik praktijk zomer: 20.9 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.24 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 206 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtiging s.v.p. op afspraak. tel. 0416-696310 of verkoop@vanesch.nl Alle geadverteerde prijzen in NL zijn inclusief BPM, tenzij anders vermeld, schrijf en zetfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.