Tesla Model S 85 Base Lederen Bekleding, Panorama dak, Stoelverwarming, achteruitrijcamera.

€ 21.995,-

Bouwjaar 02-01-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 172.113 km
Deuren 5
Kenteken 3-ZJP-76 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 269 kW (366 pk)

Tesla Model S 85 Base Lederen Bekleding, Panorama dak, Stoelverwarming, achteruitrijcamera.


€ 21.995,-

Algemeen

Bouwjaar 02-01-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 172.113 km
Deuren 5
Kenteken 3-ZJP-76 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 269 kW (366 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoJorg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Heuvelplein 2
Postcode 5463 XG
Plaats Veghel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)413 - 317752 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autojorg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2016

Technische informatie
Koppel: 440 Nm

Aandrijving
Actieradius: 460 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 19
Vooras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Lengte: 497 cm
Wielbasis: 296 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.075 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 2.590 kg

Accu
Accu: 85 kWh
Accu laden: 11 kW

Interieur
Interieurkleur: Black nappa leather seats
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 23,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Autojorg pakket

Overige informatie
Bandenset: Winterbanden

Al uw inruil is bespreekbaar. Voor een indicatie van de inruilprijs kunt u foto's sturen per whatsapp naar Bjorn op +31612081639 | https://wa.me/31612081639   ( op dinsdag afwezig ) of Mark op +31653182010 | https://wa.me/31653182010  ( op maandag afwezig ) 
Uitgebreide informatie en gehele fotoalbums zijn te vinden via www.autojorg.nl 

De verkoopprijs is inclusief de volgende werkzaamheden/garantie:


- Tenaamstellingskosten nieuwe voertuig.
- Vrijwaren inruilauto.
- Gepoetste auto.
- Uitdraai teller rapport via RDW


LET OP: voertuigopties zijn automatisch gegenereerd en kunnen daarom afwijken van de daadwerkelijke opties. 

Tesla heeft de auto opnieuw uitgevonden. De volledig elektrische Tesla Model S is duurzaam, maar biedt tegelijk veel rijcomfort en geweldige prestaties. Bent u ook toe aan een auto met elektromotor? Goeie keuze! Aan gemak én ruimte is uitstekend gedacht: een elektrisch bediend glazen panorama dak en een elektrisch bedienbare achterklep. En dan krijgt u het mooie lederen interieur er ook nog eens bij! Hoe koud het buiten ook is, de stoelverwarming geeft u meteen een behaaglijk gevoel. Kinderkopjes en kasseien? U merkt er niets van, dankzij de luchtvering. Deze Tesla Model S is niet zuinig met comfort. Wat dacht u van een verwarmde achterbank? Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Tot de uitrusting behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch verstelbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het full map navigatiesysteem. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Het luxeniveau in deze Tesla is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatis

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?

Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.

Autotest | Tesla Model S Hoe ouder hoe beter?

De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.

Plus

  • sensationeel snel, nul uitstoot
  • doordachte ergonomie
  • de techniek van morgen, nu beschikbaar

Min

  • (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
  • onhandig groot
  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto

Conclusie

Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.

Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.

Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.

Deel deze advertentie