Bouwjaar | 30-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 16.431 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-828-FZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
€ 59.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 16.431 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-828-FZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bouman Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meerhoek 18 |
Postcode | 4265 HC |
Plaats | Genderen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 224500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boumanautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2016 - mei 2019
Technische informatie
Vermogen: 246 kW (334 PK)
Vermogen elektromotor(en): 193 kW (262 PK)
Koppel: 525 Nm
Actieradius: 490 km
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 2.600 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Actieradius accu plus range extender: 490 km
Verbruik combinatierit: kWh/100km
Actieradius enkel stad (WLTP): 490 km
Fraaie Tesla Model S 75D in complete uitvoering en aantrekkelijke kilometerstand. De auto is afkomstig van de eerste eigenaar. Lakkleur is Pearl White Metallic en het interieur is voorzien van leder/stof Next Generation stoelen in de kleur zwart. Het dashboard is voorzien van een zwarte lederovertrek. De hemelbekleding is uitgevoerd in donker antraciet. Deze auto heeft een geldige bijtelling van 4% tot een cataloguswaarde van 50%.
Tot de verdere uitrusting behoort Enhanced Autopilot met zelfstandige rijstrookwissel, High Fidelity premium audio, glazen panoramadak, 19" Slipstream velgen, actieve luchtvering, achteruitrijcamera, Summon Parking (afstandbediend parkeren), LED koplampen adaptief, metallic lak, verwarmbare voorstoelen, verwarmbaar stuurwiel, verwarmbare achterbank, verwarmbare ruitenwissers, bluetooth connectiviteit, alcantara hemelbekleding, Homelink 5 garagedeuropener en automatische achterklep.
Het wachten tijdens het laden wordt vergemakkelijkt door de entertainment update (Intel Atom processor) waarmee Netflix en Youtube gekeken kan worden in de auto. Ook is de auto voorzien van de CCS adapter upgrade waarmee laadsnelheden tot 150 kw worden bereikt bij de nieuwe generatie Tesla Superchargers. Twee laadkabels worden meegeleverd, voor thuisladen en voor een openbare laadpaal. Het afleverpakket voor deze auto bedraagt € 995,- en omvat een volledige technische controle, onderhoudsbeurt, reconditionering en 12 maanden BOVAG Garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.