Bouwjaar | 10-12-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.155 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XD-194-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
€ 26.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-12-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.155 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XD-194-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Braam Classics |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Den Binnen 11 |
Postcode | 5674 TW |
Plaats | Nuenen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51932518 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.braamclassics.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 245 kW (333 PK)
Vermogen elektromotor(en): 235 kW (320 PK)
Aandrijving
Actieradius: 449 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/45 R19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 219 x 144 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 2.600 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 75 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 107 km actieradius per uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 437 km actieradius per uur
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,703786191537 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Zeer mooie Tesla Model S AWD afkomstig van eerste eigenaar (eerst zakelijk, daarna prive) met slechts 103000km van december 2018.
Zeer mooie kleurencombinatie.
Uitgerust met Ultra High Fidelity- geluidspakket, Verbeterde Autopilot, Winterpakket, Homelink, Eikenhout-decor, Creme Premium, Zonnedak, Luchtvering, Premium upgradepakket, enz.
CCS Combo 2 Adapter is aanwezig.
Deze auto heeft nog fabrieksgarantie op de accu en aandrijflijn tot December 2026. De auto wordt geleverd met een nieuwe APK.
Wij rijden op dit moment zelf met deze auto, dus graag tijdig bellen als u de auto wilt bezichtigen.
Inruil mogelijk.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn alleen op afspraak geopend. Bel 06-51932518 voor een afspraak.
Al onze auto's worden geleverd met een afleveringsbeurt en een geldige APK. Garantiepakketten zijn tegen meerprijs mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.