Bouwjaar | 27-12-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 152.072 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XD-869-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
€ 25.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-12-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 152.072 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XD-869-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 245 kW (334 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gebr. Raaijmakers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prins Reinierstraat 14 |
Postcode | 4651 RZ |
Plaats | Steenbergen Nb |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)167 - 566757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoraaijmakers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2016 - mei 2019
Technische informatie
Koppel: 525 Nm
Aandrijving
Actieradius: 449 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.083 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 2.600 kg
Accu
Accu: 75 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 107 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 24 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 120 kW, 437 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 71.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 344 km
Ingeschat verbruik: 24.01 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 313 km
Actieradius praktijk winter: 260 km
Verbruik praktijk zomer: 21.98 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 26.54 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 186 kWh/100km
LET OP!! Dit is een exportprijs! Deze auto verkopen wij alleen naar het buitenland voor deze prijs!!
Exportprijs
Excl. BTW: € 21.404,-
Incl. BTW: € 25.900,-
Wij maken ook export documenten / We also make export documents / Wir machen auch export dokumenten
Voor trailer: € 60,- / For Trailer: € 60,- / Fur Trailer: € 60,-
Met 14 dagen verzekering en nummerplaten: € 160,- / With 14 days insurance and export numbers: € 160,- / Mit 14 tagen versicherung und export schilden: € 160,-
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn BOVAG lid en bestaan 30 jaar, in onze advertenties staan gegarandeerde kilometerstanden en bouwjaren. Alle auto's worden bij ons met het basispakket afgeleverd, u heeft zelf de keuze om het BOVAG pakket af te sluiten tegen meerprijs. Deze Bovag garantie geldt voor 20.000 kilometer, tevens moet het onderhoud bij ons in de werkplaats worden uitgevoerd. Het basispakket is zonder enige vorm van garantie. Bij ons heeft u de keuze uit gemiddeld 100 auto's met wekelijks veel wisseling in de voorraad. Inruil en financiering is bij alle auto's mogelijk. Voor meer info 's avonds of in het weekend neem contact op met Tim: 06-24418477. Via WhatsApp ook bereikbaar tevens op 06-21701751.
Voor meer info en ons totale aanbod kijk op: www.autoraaijmakers.nl
Het basispakket bestaat bij ons o.a. uit:
- Vloeistoffen worden allemaal gecontroleerd en zo nodig op peil gezet
- Wij leveren de auto met een geldige APK
- De kilometerstand is gecontroleerd en er zit een tellerrapport bij van de RDW
- Prijs is inclusief tenaamstellingkosten
- Onderhoudshistorie is aantoonbaar
- Auto is gereinigd van buiten en binnen
- Als de auto met het basispakket gekocht wordt, is dit zonder enige garantie
- Inruil van auto/motor en financiering is altijd mogelijk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.