Tesla Model 3 Standard RWD Plus 60 kWh

€ 19.445,- incl. BTW

Bouwjaar 31-05-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 194.568 km
Deuren 5
Kenteken ZH-715-T Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 175 kW (238 pk)

Tesla Model 3 Standard RWD Plus 60 kWh


€ 19.445,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 194.568 km
Deuren 5
Kenteken ZH-715-T Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 175 kW (238 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Willem Hoefnagels Handelonderneming
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ommelseweg 53
Postcode 5721 WT
Plaats Asten
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18864270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.willemhoefnagels.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 175 kW (238 PK)
Vermogen elektromotor(en): 211 kW (287 PK)

Aandrijving
Actieradius: 600 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R18

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.701 kg
Laadvermogen: 479 kg
GVW: 2.180 kg
Max. trekgewicht: 910 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 75 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 93 km actieradius per uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 754 km actieradius per uur

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 12,5 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Auto wordt in opdracht van klant verkocht!!!!!
btw is verrekenbaar.
Nette Tesla van binnen en buiten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?

Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?

Autotest | Tesla Model 3 Te mooi om waar te zijn?

De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.

Plus

  • zeer snel, nul uitstoot
  • voordelig in gebruik
  • vernieuwende ergonomie

Min

  • matige ruimte achterin
  • Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
  • afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar

Conclusie

Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.

Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.

Deel deze advertentie