Bouwjaar | 11-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 70.660 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-457-TJ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 70.660 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-457-TJ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat 64 |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2019 - dec. 2023
Technische informatie
Koppel: 527 Nm
Aandrijving
Actieradius: 530 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.584 kg
Laadvermogen: 476 kg
GVW: 2.060 kg
Accu
Accu: 55 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 16.5 kW, 123 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 33 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 552 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 20:49
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:24
Bruikbare accucapaciteit: 52 kWh
Ingeschatte actieradius: 406 km
Ingeschat verbruik: 20.34 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 393 km
Actieradius praktijk winter: 339 km
Verbruik praktijk zomer: 19.06 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 22.84 kWh/100km
Tesla heeft de auto opnieuw uitgevonden. De volledig elektrische Tesla Model 3 is duurzaam, maar biedt tegelijk veel rijcomfort en geweldige prestaties. Dit dealeronderhouden exemplaar is van het bouwjaar 2019, er staat 69966 kilometer op de teller. Eindelijk elektrisch rijden? Deze auto is voorzien van een elektromotor. Dus stil, schoon én snel! De krachtige motor geeft deze Tesla uitstekende prestaties. Het lederen interieur zorgt voor een klasse uitstraling. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Het glazen panoramadak laat meer licht binnen in het interieur en zorgt voor een magnifiek uitzicht naar buiten. Tot de voorzieningen van deze auto behoren elektrisch verstelbare stuurkolom, 18 inch lichtmetalen velgen, LED-koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Snelheid, brandstofinfo, noem maar op. Het digitale dashboard houdt u permanent op de hoogte. Goed en overzichtelijk. Kinderfietsje niet gezien bij het inparkeren? Dat gebeurt u nooit meer. Daar zorgt de achteruitrijcamera wel voor! Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. Waarheen gaat de reis? Het navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Extra opties op deze auto zijn: DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende buitenspiegels en lederen stuur.
In de Tesla Model 3 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Veel aanrijdingen bestaan
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.