Bouwjaar | 19-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.814 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-272-FS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.814 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-272-FS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat 64 |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2019 - dec. 2023
Technische informatie
Koppel: 527 Nm
Aandrijving
Actieradius: 370 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.584 kg
Laadvermogen: 476 kg
GVW: 2.060 kg
Accu
Accu: 55 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 78 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 528 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 22 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 15:16
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:30
Bruikbare accucapaciteit: 52.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 312 km
Ingeschat verbruik: 19.42 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 275 km
Actieradius praktijk winter: 237 km
Verbruik praktijk zomer: 20.84 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.97 kWh/100km
Km stand is 101941
U voelt de onbeperkte kracht van elektrische aandrijving, elke keer als u op weg gaat met deze Tesla Model 3. Het is een auto uit 2019, hij heeft 101925 kilometer gelopen. Met zijn krachtige elektromotor biedt deze auto een uitzonderlijk rijgenot. De krachtige motor geeft deze Tesla uitstekende prestaties. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Maximaal daglicht, royaal uitzicht: het glazen panoramadak zorgt ervoor! Bij de uitrusting van deze Tesla horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het full map navigatiesysteem is met het audio-installatiesysteem gecombineerd. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Een mooie eigentijdse optie is de keyless entry: zonder sleutels gaan alle sloten open zodra u in de buurt bent! Makkelijk en veilig is de keyless start. Met de elektronische sleutel op zak start u de auto met enkel een druk op de knop. Ook dashboard met spraakbediening, WIFI-hotspot en automatisch dimmende buitenspiegels zijn aan boord.
In de Tesla Model 3 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Veel aanrijdingen bestaan uit kop-staartbotsingen. De forward collision warning reduceert dat risico aanzienlijk. Ook helpen het dodehoekdetectie en autonoom remsysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.
U bent geïnteresseerd om elektrisch te rijden? Neem dan nu contact met ons op.
= Bedrijfsinformatie =
Prijs is een meeneemprijs; Kijk voor meer infor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.