Tesla Model 3 Performance 464PK | 4% 12-2019 | 20 VOSSEN | PANO | Autopilot | 360 Camera

€ 29.450,- incl. BTW

Bouwjaar 23-12-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 99.194 km
Deuren 5
Kenteken G-901-XK Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 339 kW (462 pk)

Tesla Model 3 Performance 464PK | 4% 12-2019 | 20 VOSSEN | PANO | Autopilot | 360 Camera


€ 29.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-12-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 99.194 km
Deuren 5
Kenteken G-901-XK Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Elekgo
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lange Vonder 5
Postcode 5741 TT
Plaats Beek En Donk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 2007144 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.elektrisch-rijden.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 258 kW (351 PK)

Aandrijving
Actieradius: 544 km

Asconfiguratie
Bandenmaat voor: 255/35 R20
Bandenmaat achter: 265/35 R20

Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.831 kg
Laadvermogen: 474 kg
GVW: 2.305 kg

Accu
Accu: 75 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 16.5 kW, 126 km actieradius per uur, compleet vol in 20 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 642 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 24 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,786764705882 kWh/100km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

Unieke Tesla Model 3 Performance in parelmoer-wit met zwart interieur uit December 2019, geniet dus nog van maar 4% bijtelling!!

De vierwielaangedreven auto heeft elektrische aandrijflijn, heeft een WLTP actieradius van 547 km en levert een maximum vermogen van 340 kW (462 pk) en een maximum koppel van 639 Nm.

Onderscheidende accesoires:
Chrome-delete
Getinte ramen
2x Draadloos opladen telefoon
All-weather kofferbak mat
15mm verlaging (originele veren aanwezig)
Carbon interieur inleg
20" originele Vossen HF-5 breedset velgen met goede Michelin banden

= Bedrijfsinformatie =

Uw auto inruilen? Geen enkel probleem. Graag ontvangen wij foto's, kenteken en de tellerstand van uw huidige auto per whatsapp op 06 55 39 38 97

4 uur voor vertrek naar Beek en Donk adviseren wij om uw daglimiet voor overboekingen te wijzigen (niet voor de pinlimiet, wij hebben namelijk GEEN pinapparaat).
Hier zit een tijdslot op van 4 uur bij Rabobank, ING & ABN. Dat wil zeggen dat het 4 uur duurt voordat u het bedrag kunt overboeken.

Tevens is het ook handig om, ter voorbereiding, van uw inruilauto de volgende zaken mee te nemen:

- Groene kentekenbewijs
- 9-cijferige code (wanneer kwijt eenvoudig online bij RDW op te vragen voor 1.20 euro, hier kunnen we mee helpen)
- Reservesleutel(s)
- Boekjes en onderhoudsfacturen

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Subsidie particulier elektrisch-rijden:
U krijgt €2.950,- subsidie als u in 2024 een nieuwe, volledige elektrische auto koopt. Voor een gebruikte elektrische auto krijgt u €2.000,-.

Voorwaarde subsidieregeling:
De maximum prijs van de elektrische auto mag €45.000,- zijn en moet minimaal €12.000,- zijn. Bij een gebruikte elektrische auto geldt de catal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?

Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?

Autotest | Tesla Model 3 Te mooi om waar te zijn?

De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.

Plus

  • zeer snel, nul uitstoot
  • voordelig in gebruik
  • vernieuwende ergonomie

Min

  • matige ruimte achterin
  • Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
  • afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar

Conclusie

Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.

Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.

Deel deze advertentie