Bouwjaar | 03-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 111.801 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZH-922-N Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 258 kW (351 pk) |
€ 23.250,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 111.801 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZH-922-N Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 258 kW (351 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jetse Vos Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grotestraat 65-A |
Postcode | 4264 RJ |
Plaats | Veen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53692547 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jetsevosautos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 258 kW (351 PK)
Vermogen elektromotor(en): 340 kW (462 PK)
Aandrijving
Actieradius: 530 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 235/35 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 233 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.831 kg
Laadvermogen: 474 kg
GVW: 2.305 kg
Accu
Accu: 75 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 16.5 kW, 123 km actieradius per uur, compleet vol in 20 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 552 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 24 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,150943396226 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
In bijzonder mooie en goede staat
Incl tenaamstelling
incl inspectiebeurt
incl 1 maand garantieMet zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Geniet van het uitzicht naar buiten door het riante glazen panoramadak. Deze Tesla Model 3 is niet zuinig met comfort. Wat dacht u van een verwarmde achterbank? Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en metallic lak.
Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. Mocht zich een probleem voordoen, dan krijgt u via remote services op uw smartphone te zien wat er precies aan de hand is, waar u ook bent. Voor een krachtige en natuurlijke geluidsweergave zorgt het high performance audiosysteem. Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard navigatiesysteem. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. U bent in deze Tesla ook voorzien van keyless entry en automatisch dimmende buitenspiegels.
Zoals u mag verwachten van deze Tesla Model 3 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Deze Tesla Model 3 blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warning. Bij het mogelijke risico op een aanrijding met een voertuig voor u, slaat het systeem alarm. Accident avoidance system is een actief hulpmiddel om aanrijdingen te voorkomen.
Meer weten? Neem nu contact met ons op voor een afspraak.
Inruil en financiering mogelijk,
Al onze auto's zijn voorzien van een NAP pas
GEEN AFLEVERKOSTEN.
KIJK OP WEBSITE VOOR MEER INFO EN FOTOS
= Bedrijfsinformatie =
75 AUTOS OP VOORRAAD
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.