Bouwjaar | 27-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.815 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.815 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Pepers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijbeemd 7 |
Postcode | 5469 EN |
Plaats | Erp |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 211902 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfpepers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2015 - okt. 2018
Technische informatie
Koppel: 156 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 161 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 680 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
DEZE PRIJZEN ZIJN ZONDER GARANTIE.U KUNT KIEZEN VOOR 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE, GROTE BEURT EN EEN NIEUWE APK, MEERPRIJS 1250 EURO. 6 MND GARANTIE,GROTE BEURT EN EEN NIEUWE APK,MEERPRIJS 850 EURO. OF 3 MND GARANTIE EN EEN NIEUWE APK. MEERPRIJS 400 EURO. WIJ REKENEN GEEN AFLEVERINGS KOSTEN. AUTOBEDRIJF PEPERS IS EEN GECERTIFICEERD BOVAG AUTOBEDRIJF MET AL MEER DAN 35 JAAR ERVARING.WIJ DOEN REPARATIE VAN ALLE MERKEN. ONZE OPENINGSTIJDEN ZIJN VAN MAANDAG TOT EN MET VRIJDAG VAN 8.00 TOT 20.00 UUR
ZATERDAGS VAN 9.00 TOT 16.00 UUR.
Hoe zorgvuldig wij ook zijn met het opmaken van onze advertenties, er kan altijd wel eens een foutje gemaakt worden met het vermelden van de opties. Het is dan ook daarom dat er geen rechten ontleend kunnen worden aan het eventueel ontbreken van een optie in de gemaakte advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.