Suzuki Swift 1.3 GLS/Airco/Elektr. ramen/Centr. deur vergren.

€ 999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-08-1998
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 101.432 km
Deuren 3
Kenteken TX-BT-12 Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.298 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Suzuki Swift 1.3 GLS/Airco/Elektr. ramen/Centr. deur vergren.


€ 999,-

Algemeen

Bouwjaar 21-08-1998
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 101.432 km
Deuren 3
Kenteken TX-BT-12 Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.298 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Demkar Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Westeinde 33
Postcode 5141 AB
Plaats Waalwijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48853255 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.demkarautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/70 R13
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 375 x 159 x 135 cm
Wielbasis: 227 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 755 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.290 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal

Deze Suzuki Swift 1.3 GLS rijdt en schakelt netjes.
Doordachte techniek en intelligente systemen zijn pas waardevol wanneer ze een functie hebben. Meer dan wie ook hebben de Japanse autofabrikanten dit door, en dat merkt u ook aan deze Suzuki Swift. De aandrijving van deze Suzuki wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook in hoogte verstelbare voorstoelen, neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. Ook is de Suzuki uitgerust met: centrale portiervergrendeling en toerenteller.

Neem contact op en we regelen een afspraak!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Swift | Rijk in eenvoud

Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?

Autotest | Suzuki Swift Rijk in eenvoud

De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging

Plus

  • eenvoudige, doeltreffende techniek
  • prima wegligging
  • bovengemiddelde ruimte achterin

Min

  • geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
  • soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
  • veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen

Conclusie

Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!

Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.

Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.

Deel deze advertentie