Bouwjaar | 06-02-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.681 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 99-LLJ-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
€ 1.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-02-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.681 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 99-LLJ-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gero Auto's Maaspoort |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zilverenberg 37 |
Postcode | 5234 GL |
Plaats | 's-Hertogenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 6441099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.geroauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2007 - jul. 2010
Modelcode: MZ/EZ
Technische informatie
Koppel: 116 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 169 x 150 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Het is een nette en comfortabele auto, deze Suzuki Swift, hij heeft 221681 kilometer gelopen. Met deze Suzuki is een pittige rijstijl mogelijk, terwijl de motor toch spaarzaam met brandstof omgaat. In deze Suzuki profiteert u onder andere ook van: in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur is deze auto helemaal compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Suzuki Swift is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De Brake Assist haalt het maximum uit de remkracht van deze Suzuki Swift als zich een noodsituatie voordoet.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze Suzuki te reserveren.
= Bedrijfsinformatie =
TE KOOP GEVRAAGD! PERSONEN EN BEDRIJFSWAGENS
Wij zijn 6 dagen per week geopend ,in de avond en zondags alleen op afspraak
Let op wij adverteren met originele km-standen en bouwjaren !
Prijzen zijn incl.afleveringskosten en apk !
Meerprijs 450 euro voor 3 maanden volledige garantie
Meerprijs 995 euro voor 12 maanden Bovag garantie (auto`s vanaf 4500 euro )
Diverse financierings mogelijkheden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.