Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid 36dkm 1ste eigenaar Trekhaak info: 0492588976

€ 24.950,-

Bouwjaar 16-04-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.139 km
Deuren 5
Kenteken L-645-BR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 105 kW (143 pk)

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid 36dkm 1ste eigenaar Trekhaak info: 0492588976


€ 24.950,-

Algemeen

Bouwjaar 16-04-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.139 km
Deuren 5
Kenteken L-645-BR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 105 kW (143 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VDNS Suzuki Helmond
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Varenschut 21D
Postcode 5705 DK
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 588975 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodroomhelmond.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 105 kW (143 PK)
Vermogen elektromotor(en): 10 kW (14 PK)
Vermogen brandstofmotor: 96 kW (131 PK)
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Accu snelladen: nee

Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 179 x 159 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.200 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.725 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Deze zeer gunstig geprijsde Suzuki S-Cross is zonder overdrijven echt een fantastische occasion. De auto is van het bouwjaar 2021 en is van de eerste eigenaar. Een robuuste viercilinder benzinemotor is verantwoordelijk voor de aandrijving van deze SUV. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Achteruitrijden en inparkeren worden een eitje dankzij de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Dankzij de spraaksturing bedient u verschillende functies zonder uw handen van het stuur te halen. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal als degene achter u te dicht op u zit. Ook handig en veilig bij het wisselen van rijbaan. De uitrusting van deze auto is met automatische airconditioning, DAB ontvangst, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

Het rijden met deze Suzuki wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat. U bent mede dankzij hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.

Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Bent u nieuwsgierig naar deze Suzuki S-Cross? Laat het ons dan snel weten.

= Bedrijfsinformatie =

>>>>> Whatsapp via 0492588988 . Dagelijks bereikbaar op Whatsapp van 09:00 tot 22:00 7 DAGEN PER WEEK

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon

Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?

Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon

De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.

Plus

  • conventioneel en vertrouwd
  • ruim en functioneel
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
  • matige hoofdruimte achterin
  • onhandige bediening boordcomputer

Conclusie

Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.

En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.

Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!

Deel deze advertentie