![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 09-03-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.503 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-602-RZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
€ 28.525,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-03-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.503 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-602-RZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Martie Janssen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Berghemseweg 1-B |
Postcode | 5373 KG |
Plaats | Herpen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 480917 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragemartiejanssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 95 kW (129 PK)
Vermogen elektromotor(en): 10 kW (14 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 179 x 159 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (3 maanden)
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket (à € 775): AFLEVERINGSBEURT ( L ): Onderhoudsbeurt volgens opgave importeur. Garantie volgens BOVAG richtlijnen 3 mnd. Tankinhoud minimaal 25% APK nog minimaal 6 mnd. geldig In/uitwendig reinigen van de auto * Uitgesloten hierbij is eventueel vervanging distributieset, hiervoor bieden wij u een aparte offerte indien van toepassing.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (3 maanden); BOVAG Afleverbeurt; Prijs variabel AUTOTRUST, prijs op aanvraag.
= Bedrijfsinformatie =
Vakgarage Martie Janssen, UW MOBILITEITSPARTNER ! !
Vernoemde prijs is inclusief onvermijdbare afleveringskosten
Dit is inclusief tenaamstelling
Eventuele inruilauto vrijwaren
Ook voor onderhoud, reparatie bent u bij ons aan het juiste adres.
Hebt u onverhoopt een schade op uw auto, kunnen wij ook deze voor u herstellen en compleet direct met de verzekeringsmaatschappij afwikkelen.
Ook uw leaseauto is bij ons in vertrouwde handen.
Verder kunnen wij voor u Financiering, verzekering en pechhulp verzorgen tegen scherpe prijzen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
![Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10002/suzuki-s-cross.jpg)
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!