Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet AllGrip Select Smart Hybrid Autom Navi Camera Adaptieve Cruise Stoelverw Clima PDC LMV Trekhaak ENX.

€ 23.450,-

Bouwjaar 06-04-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 85.861 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet AllGrip Select Smart Hybrid Autom Navi Camera Adaptieve Cruise Stoelverw Clima PDC LMV Trekhaak ENX.


€ 23.450,-

Algemeen

Bouwjaar 06-04-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 85.861 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf H. Wijdeven
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Antoniusstraat 54
Postcode 5408 RD
Plaats Volkel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23277456 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autowijdeven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Hele Mooie Complete Schadevrije Dealer Onderhouden Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Allgrip Select Smart Hybrid Automaat Zuinge Hoog Zitter die 1500 KG mag Trekken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon

Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?

Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon

De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.

Plus

  • conventioneel en vertrouwd
  • ruim en functioneel
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
  • matige hoofdruimte achterin
  • onhandige bediening boordcomputer

Conclusie

Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.

En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.

Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!

Deel deze advertentie