Bouwjaar | 23-11-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.040 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RG-512-Z Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-11-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.040 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RG-512-Z Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bakx |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tilburgseweg 33 |
Postcode | 4902 TL |
Plaats | Oosterhout Nb |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 427735 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfbakx.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Laat die grotere auto's maar ploeteren in de stad. Deze Suzuki Ignis komt overal en past overal. Klein in kosten, groot in gemak! Het is vermeldenswaard dat deze auto maar 39040 kilometer heeft gereden sinds 2017. De motor in deze Suzuki maakt een vlotte rijstijl mogelijk en is toch zuinig met brandstof. Stoelverwarming maakt het leven in deze auto aangenaam op koude en winterse dagen. Tot de uitrusting van deze Suzuki behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Met behulp van de achteruitrijcamera kunt u zo strak inparkeren als u maar wilt! In deze Ignis vindt u schakelaars op het stuur om het navigatiesysteem te bedienen en het audiosysteem met DAB-ontvangst. Electronic climate control regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. Met lederen stuur en boordcomputer is deze Suzuki helemaal compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Suzuki Ignis samen. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Mindert een voorligger onverwachts te veel vaart, dan komt de forward collision warning in actie en waarschuwt meteen. Een belangrijk veiligheidssysteem in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die u een duidelijk signaal geeft wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. U bent mede dankzij hill hold functie, Abs - anti blokkeer systeem met brake assistant en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Heeft u interesse? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, dan kunnen we deze Suzuki voor een proefrit reserveren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Ignis | Hij is braaf!
SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.
De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.
Plus
- zuinig en comfortabel
- originele, onderscheidende vormgeving
- hoge zit, eenvoudige instap
Min
- korte zittingen voorstoelen
- spraakherkenning werkt nauwelijks
Conclusie
De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.
Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.