Suzuki Grand Vitara 1.6-16V JLX GEZOCHT GEVRAAGD ALLE VITARA JIMNY FEROZA TERIOS TOPPRIJS
€ 999,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 27-06-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.400 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 54-FT-BS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.590 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.400 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 54-FT-BS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.590 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | KARIM |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groenewoud 39C |
Postcode | 5151 RM |
Plaats | Drunen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13896819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Afmetingen (LxBxH): 387 x 171 x 169 cm
Wielbasis: 220 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.185 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
BEL OF WHATAPP 06-13896819
ADRES;
GROENEWOUD39C
5151RM DRUNEN
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Grand Vitara | Eindelijk weer een echte
Moderne SUV's zijn steeds meer imago-auto en steeds minder terreinauto geworden. Logisch, want menigeen koopt een dergelijke auto alleen om de ruimte en de uitstraling. Dan is betalen voor ongebruikte techniek weggegooid geld. Maar wat als een SUV wel wordt gebruikt voor de wintersport? Als de auto wel een aanhanger moet trekken? Of als de gebaande paden wel worden verlaten? Gelukkig is er weer een echte SUV op de markt: de nieuwe Suzuki Grand Vitara.
![Autotest | Suzuki Grand Vitara Eindelijk weer een echte](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2039/suzuki-grand-vitara.jpg)
De Suzuki Grand Vitara is een echte terreinauto. Dat betekent een matig comfort en weggedrag op de openbare weg, maar ijzersterk in het terrein. Bekend om ruimte en hoge betrouwbaarheid.
Plus
- presteert goed off-road
- geslaagde vormgeving
- zeer ruim
Min
- presteert minder on-road
- onlogisch leveringsprogramma (4wd techniek / motoren)
- fors brandstofverbruik
Conclusie
Een tweeledige conclusie voor een tweeledige test. Het eerste deel van de proefrit werd verreden op de openbare weg. Daar scoort de nieuwe Suzuki Grand Vitara met een geslaagd uiterlijk, veel ruimte en een verdienstelijk weggedrag. Maar deze derde generatie van de Grand Vitara is minder stil, snel en comfortabel dan SUV's die puur zijn bedoeld als ruime personenenauto en alle capaciteiten als terreinauto zijn kwijtgeraakt.
In het terrein is de ervaring met de Grand Vitara compleet anders. Alles wat is ingeleverd aan raffinement op de verharde weg, wordt in het terrein dubbel terugbetaald. Dit is geen SUV die vergeten is waar het allemaal om ging: met de Suzuki Grand Vitara kan en mag alles. Eindelijk weer een echte SUV (Ivo Kroone).