Bouwjaar | 27-02-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 268.760 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 70-KLH-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.994 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 268.760 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 70-KLH-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.994 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | L. van Vugt Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Raadhuisstraat 83A |
Postcode | 4715 CC |
Plaats | Rucphen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54362220 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lvanvugtautos.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 178 x 170 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.493 kg
Laadvermogen: 522 kg
GVW: 2.015 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 198 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 392 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
om teleurstelling te voorkomen, mail, of liever bel of app me alvorens u komt, ik ben niet altijd aanwezig.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Forester | Nog veelzijdiger
Als er één ding is dat de Subaru Forester kenmerkt, dan is dat veelzijdigheid. Wie voor een Forester kiest wil functionaliteit en comfort en terreinwaardigheid en veiligheid en... eigenzinnigheid! Subaru kiest namelijk steevast voor een andere insteek dan andere merken en daarom is de Forester al sinds de eerste generatie uit 1992 geliefd als alleskunner. Kan de vijfde generatie dat succes voortzetten?
De Subaru Forester is een echte alleskunner: comfortabel op de openbare weg, vaardig in het terrein. De eigenzinnige insteek van Subaru maakt de Forester tot een auto die een trouwe schare fans heeft.
Plus
- comfortabel op de openbare weg, vaardig in het terrein
- ruim en praktisch
Min
- fors verbruik, ook met e-Boxer
- significante prijsverhoging t.o.v. vorige generatie
Conclusie
Subaru introduceert de vijfde generatie van de Forester. Veelzijdigheid staat daarbij wederom op de eerste plaats. En dus is tijdens de proefrit alles geprobeerd! Als het gaat om ruimte overtuigt de Forester 2020 met volop hoofd- en beenruimte voor- en achterin. De uitrusting is compleet, zowel op het gebied van comfort als veiligheid.
De prestaties van de e-Boxer zijn ruim voldoende, maar ondanks de mild-hybrid techniek blijft het verbruik fors. De rijeigenschappen zijn goed en dankzij een zeer vertrouwenwekkend gevoel leent de Forester zich ook voor het afleggen van langere afstanden. Ten opzichte van de vorige generatie van de Forester is de wegligging het grote pluspunt van de nieuwe generatie.