Bouwjaar | 06-06-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.438 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 61-RL-TD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 698 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-06-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 194.438 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 61-RL-TD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 698 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Willem Hoefnagels Handelsonderneming |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ommelseweg 53 |
Postcode | 5721 WT |
Plaats | Asten |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18864270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.willemhoefnagels.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 343 x 162 x 119 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 765 kg
Laadvermogen: 265 kg
GVW: 1.030 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Airco werkt niet kan gemaakt worden.
barst in voorruit is geen APK afkeur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Smart Roadster | Confessies van een Smart Roadster
"Ze begrijpen mij niet. Ik ben één van de leukste open sportwagens op de markt en toch blijf ik bij de dealer staan. Ik wil de mensen vermaken. Ik wil net als andere Smarts laten zien hoe het anders kan, hoe het beter kan. Waarom willen ze mij niet?" Aan het woord is de Smart Roadster. Deze sportieve Smart wordt voor de tweede keer getest, nu in de exclusieve Brabus-uitvoering. Dit keer gaat de auto niet op de testbank, maar op een comfortabele tweezitsbank in de achtertuin om de Autozine welzijnswerker te vertellen over het ware leven van een Smart Roadster.
De Smart Roadster BRABUS is in absolute zin niet snel. De Roadster voelt echter wel snel en biedt de sensatie en exclusiviteit van een volbloed sportwagen.
Plus
- geslaagde vormgeving
- koopje! Want alleen auto's die vier keer zo duur zijn bieden net zoveel rijplezier
- bagageruimte voor- en achterin
Min
- cabriogevoel niet compleet
- versnellingsbak vraagt gewenning
- passagiersstoel niet verstelbaar
Conclusie
Redacteur: Je punt is duidelijk. Maar toch resteert één ding. Je eenvoudigste familielid kost 19.650 euro, da's redelijk. Maar voor jou met al je Brabus-logo's moet ik de lieve som van 33.780 euro neertellen. Dat is geen bescheiden bedrag. Sterker nog, ik meen te weten dat er slechts vijf Roadster Brabussen in Nederland zijn verkocht.
Roadster: Laat mij de punten dan nog één keer herhalen. Ik ben niet zomaar een cabriolet, ik concurreer met volbloed sportwagens. Alhoewel ik niet dezelfde prestaties neer zet, bied ik wel hetzelfde rijplezier. Daarbij ben ik zeer veilig, redelijk praktisch en kan je mij het hele jaar door gebruiken. Mijn opvallende uiterlijk trekt veel aandacht, maar dankzij mijn bescheiden afmetingen is dat altijd positieve aandacht. Iedere Smart Roadster heeft deze sterke punten. Als Roadster Brabus lever ik betere prestaties en koppel dat aan een rijkere uitrusting en opvallendere vormgeving.
Je moet niet rekenen in pk per euro, of het aantal strekkende meters auto per euro. Je moet kijken naar het rijplezier. Op dat punt durven de andere Smart Roadsters en ik de wereld aan. In vergelijking met volbloed sportwagens ben ik niet alleen een koopje, ik ben ook nog eens exclusiever.
Redacteur: Als je het zo stelt, zullen de verkoopresultaten snel beter worden. Dan word je vanzelf minder exclusief.
Roadster: Je wordt bedankt.
Redacteur: Graag gedaan.