Bouwjaar | 29-11-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 101.042 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-799-SV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 101.042 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-799-SV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | C.A. de Bruyn Verk. v. Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Geulweg 37 |
Postcode | 4695 RE |
Plaats | Sint Maartensdijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)168 - 464561 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodebruyn.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 179 x 147 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.129 kg
Laadvermogen: 561 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
zeer nette auto, veel opties digitaal dashboard, super mooie kleur.
voor meer info bel maar.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf C.A. de Bruyn is een gerenommeerd Autobedrijf dat sinds 1988 gespecialiseerd is in de verkoop en het onderhoud van jong gebruikte occasions met weinig kilometers, schadevrij en meestal van de eerste eigenaar. Al onze auto's hebben het NAP label ( Nationale Auto Pas ), dat wil zeggen dat al onze auto's de juiste kilometerstanden hebben. De geadverteerde prijzen zijn prijzen met een nieuwe APK (als dit van toepassing is) Wilt u een beurt, garantie of extra werkzaamheden bij de aankoop? Dan hebben wij Afleveringspaketten met een zeer aantrekkelijk tarief. Zie onze site, "Afleverpakket" Mocht u besluiten om tot aanschaf van een onze occasions over te gaan, dan kunt u ook na de garantieperiode terecht in onze werkplaats voor onderhoud, schade, reparatie of APK keuring. Na afspraak is er ook altijd een leenauto ter beschikking om uw ongemak tot het minimum te beperken. Kortom Uw auto is bij Autobedrijf C.A. de Bruyn altijd in goede handen! Inruil, Financiering mogelijk al vanaf €50,- per maand, Vraag ons naar de voorwaarden !! Voor meer informatie kunt u mailen naar: cadebruyn1@gmail.com
DE GETOONDE AFBEELDINGEN KUNNEN AFWIJKEN VAN DE WERKELIJKHEID, WIJZIGINGEN EN TYPFOUTEN VOORBEHOUDEN.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Scala | Meer verfijning voor fijner rijden
De Skoda Scala is een bijzondere auto. Het koetswerk houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar. De techniek wordt gedeeld met andere merken, waardoor de prijs het midden houdt tussen een budget-auto en een doorsnee-auto. En dat lenen van onderdelen heeft nog een voordeel: nu het moederbedrijf overstapt op modernere techniek, gaat de Scala mee en is het model vernieuwd voor modeljaar 2024.
De Skoda Scala houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar en is daarom zeer ruim. Voor modeljaar 2024 zijn de veiligheid en motoren verbeterd. Ga voor de basisversie, die is goed genoeg.
Plus
- sterke, soepele 1.0 TSI motor
- zeer ruim, ook achterin
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
- hoofdsteunen bij Monte Carlo-versie niet verstelbaar
Conclusie
De Skoda Scala is vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat is deels om concurrerend te blijven en deels om te voldoen aan nieuwe wetgeving op het gebied van veiligheid. De actieve veiligheid is daarom sterk verbeterd, waarbij de vele waarschuwingen hinderlijk (maar verplicht) zijn. Voor wie vaak op slecht verlichte buitenwegen rijdt, zijn de nieuwe LED-matrix koplampen (niet verplicht, dus optioneel) juist een aanwinst. Dankzij het digitale dashboard en de verbeterde motoren is de Scala beter bij de tijd.
De belangrijkste les van de proefrit met de vernieuwde Scala luidt: doe het goed of doe het niet. De nieuwe Monte Carlo-uitvoering en de automaat maken de Scala mooi en comfortabel. Echter, in die topversie is het prijsvoordeel ten opzichte van andere merken gering. Kies daarom voor de basisversie met de eenvoudigste motor en de eenvoudigste uitrusting. Zeker vanaf modeljaar 2024 zijn de uitrusting en prestaties ook dan ruim voldoende, terwijl het prijsvoordeel maximaal is.