Bouwjaar | 07-10-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 269.461 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 76-NJZ-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-10-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 269.461 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 76-NJZ-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DDM Export B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Kerkstraat 8 |
Postcode | 4921 XE |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22112568 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ddmexport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2009 - nov. 2010
Modelcode: 1Z5
Referentienummer: 203
Productienummer: 203
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 177 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.270 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 1.955 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
DDM Export B.V.
Oude Kerkstraat 8
4921XE MADE
**INDIEN U ALS NEDERLANDSE INWONER BIJ ONS KOOPT KOMT HET REST BPM BEDRAG BOVENOP DE GEADVERTEERDE PRIJS AANGEZIEN WIJ ONZE AUTO'S EXCLUSIEF BPM GEPRIJSD HEBBEN! U KUNT ZELF VIA WWW.RDW.NL ZELF HET RESTANT BPM BEDRAG OPVRAGEN.**
BIJ GEEN GEHOOR WHATSAPP
tel : +316 22112568 (MESSAGES ONLY PLEASE)
tel : +316 5329 1213 (MESSAGES ONLY PLEASE)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Octavia | Zelfde liedje, toontje hoger
Dit is de vierde generatie van de Skoda Octavia. De Octavia dankt dat lange bestaan aan een eenvoudig concept: de Octavia is altijd slimmer dan de concurrentie. Dat kan zijn met de ruimte, de prijs of de ergonomie. Hoe slim is de nieuwe Octavia?
De 4e generatie van de Skoda Octavia is ruim en functioneel. De ergonomie en uitrusting is vooruitstrevend. De motoren zijn juist traditioneel met hybride-aandrijving als positieve uitzondering.
Plus
- ruim en praktisch
- rijke, moderne uitrusting
- relatief zuinige 1.5 TSI motor
Min
- niet leverbaar als elektrische auto
- minder groot verschil met de concurrentie dan voorheen
- onhandig kleine buitenspiegels
Conclusie
De vierde generatie van de Skoda Octavia houdt vast aan de succesformule van weleer: heel veel ruimte en functionaliteit tegen een concurrerende prijs. Echter, het verschil met de concurrentie is beduidend kleiner dan voorheen.
Daar staat tegenover dat minder duidelijk is hoe of waarop Skoda heeft bezuinigd. De uitrusting is modern, inclusief semi-zelfrijdende functies en een internet-verbinding. De Octavia is weliswaar alleen leverbaar met traditionele verbrandingsmotoren, maar dit zijn wel de modernste motoren die moederbedrijf Volkswagen in huis heeft. Tenslotte is de kenmerkende ruimte stijlvoller verpakt dan ooit tevoren.