Bouwjaar | 29-11-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.715 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-090-NS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 68.715 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-090-NS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RVR Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Belleweg 2B |
Postcode | 5711 DH |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54908782 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvrautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
DEZE FABIA HEEFT SCHADE RECHTS ACHTER ZIE FOTO'S OF BEL AUB VOOR MEER INFO +31654908782.
ALLE BOEKEN,NAP EN SLEUTELS AANWEZIG.
Een auto als de Skoda Fabia Combi staat garant voor een hoog prestatieniveau en uitstekend comfort. Hoewel de benzinemotor van deze Skoda zuinig is, levert hij niet in op prestaties. Deze Skoda Fabia Combi legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Ook is de auto voorzien van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Gemakkelijk en veilig is de spraakbediening voor het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem. Daarbij kunt u deze ook bedienen met de knoppen op het stuur. De audio-kwaliteit is geweldig, dankzij de DAB-ontvangst. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. Deze Skoda is voorzien van lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en lederen versnellingspook.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Skoda Fabia Combi samen. Voor meer veiligheid detecteert deze auto het risico van een aanrijding tijdig via de forward collision warning. De auto is ook uitgerust met autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.
Probeer deze auto uit en maak een proefrit. We zetten 'm graag voor u klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.