Bouwjaar | 18-01-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TL-919-D Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 1.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TL-919-D Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VAN EIJK AUTOMOTIVE |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bosscheweg 96 |
Postcode | 5735 GX |
Plaats | Aarle-Rixtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48345854 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vaneijkautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2007 - 2015
Modelcode: 5J
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.585 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,1 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: meeneemprijs van Eijk AUTOMOTIVE:
-Meeneemprijs:
Dit is de prijs zonder garantie of technisch klaarmaken met geldige apk.Dit geldt ..
op een auto met een aanschaf waarde onder de € 4500,=
op een auto ouder dan 10 jaar
op een auto met meer dan 200.000 km
Dit afleverpakket bevat: geen garantie
Voor meer foto's bekijk onze website.
LET OP .....
betreft middels inruil verkregen, leuke goed rijdende Skoda Fabia met nieuwe APK en werkende airco echter heeft de auto aandachtspunten:
-Versnellingsbak lekt advies vernieuwen. !!!!!!!!
-Kettingspanner hoorbaar bij start. !!!!!!!!!!
-Lamdasonde geeft foutmelding geen apk afkeur. !!!!!!!
Verder de auto zier er van binnen en buiten netjes uit rijdt stuurt en schakelkt goed, auto wordt verkocht "as is" dus zoals hij is zonder garantie!
Op biedingen wordt niet gereageerd.
VAN EIJK AUTOMOTIVE is een kleinschalig RDW/NAP gecertificeerd autobedrijf, met meer dan 30 jaar ervaring.
Wij bieden dealerkwaliteit tegen scherpe internetprijzen.
Wij werken op afspraak :
-Graag van te voren even bellen
-Openingstijden 7 dagen per week Maandag t/m Zondag 10:00 - 18:00
Van Eijk Automotive
Bjorn van Eijk
BEL-SMS-WHATSAPP 0031648345854
info@vaneijkautomotive.nl
www.vaneijkautomotive.nl
Bezoekadres:
Bosscheweg 96
5735GX Aarle-Rixtel
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties en foto's
*check vooraf onze algemene voorwaarden op onze website
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.