Skoda Fabia 1.0 TSI Greentech 95 5MT Essence

€ 23.385,- incl. BTW

Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Skoda Fabia 1.0 TSI Greentech 95 5MT Essence


€ 23.385,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van den Udenhout SEAT en ¦koda
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Balkweg 6
Postcode 5232 BV
Plaats 's-Hertogenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)73 - 6442558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website udenhout.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airconditioning
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 375208
Productienummer: 375208

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 800 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 190 km/u
Accu snelladen: nee

Maten
Afmetingen (LxBxH): 413 x 178 x 146 cm
Wielbasis: 256 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.059 kg
Laadvermogen: 380 kg
GVW: 1.439 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 570 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Emissieklasse: Euro 6

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Overige informatie
Rijklaargewicht: 1159 kg

Profiteer nu van een inruilpremie t.w.v. 2000 euro of Prive Lease 'm al vanaf 345,= p/m! De geadverteerde prijs is rijklaar incl. 4 jaar fabrieksgarantie. *De actieprijs is incl. inruilpremie, vraag naar de voorwaarden.

De geadverteerde prijs is rijklaar inclusief 2 jaar garantie.

Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie